vineri, 29 iunie 2012

Solutie urgenta si eficace in caz de arsura!


Stii ce poti face in cazul in care ai ghinionul sa te oparesti sau sa te arzi ?
Ceea ce este scris in acest material are eficacitate de netagaduit.
Ghinionul sau neatentia a facut sa verific pe pielea mea acest remediu.Primisem sfatul pe mail ,l-am citit dis de dimineata.Am preparat apoi ceva dulce pentru cei din casa si la final am zis de ce nu, hai sa pun punga cu faina ramasa in frigider ca nu se stie cand voi avea ghinionul de a ma arde.
Iata care era sfatul la indemana oricui in caz de arsura.
In cazul in care te arzi sau oparesti acopera imediat zona afectata cu un strat gros de faina alba rece si mentinel cel putin 10 minute pe locul vatamat.
Daca mana este cea afectata e si mai simplu,i-ti poti baga mana in punga de faina si a o tine acolo timp de 10 minute.
Daca nu ai faina rece poti pune o panza curata peste stratul de faina si apoi o punga cu cuburi de gheata din congelator.
Daca folosesti acest remediu pe locul ars nu ramane nici o urma nici basicute nici roseata si senzatia de durere avuta imediat dupa producerea accidentului dispare.
Eu am patit-o chiar azi, m-am oparit cand am vrut sa strecor spanacul fiert.Asa ca punga de faina tinuta in frigider de dimineata nu a stat acolo degeaba.
Ma ustura mana asa de tare incat instinctiv mi-am bagat mana cu totul in punga cu faina si am urmarit pe ceas cu mirare cum intradevar la trecerea celor 10 minute a disparut si durerea si roseata si nici nu au aparut nici cunoscutele basicute cu lichid.
In materialul primit pe mail se spune ca aceasta metoda este eficace si la arsuri pe suprafete mari totul e sa se acopere toata suprafata arsa cu un strat gros de faina –rece daca e posibil.
Mie mi-a fost de folos, tie i-ti doresc doar sa stii ce poti face in caz de nevoie, dar sa nu trebuiasca sa o si folosesti !
Pentru orice caz pune o punga de faina la rece in frigider.Arsurile sunt fregvente in orice bucatarie-fac parte din gama micilor accidente domestice.

2 comentarii:

  1. salut, dar pentru a scapa de roseata de dupa oparire cu apa si ulei (arsuri de gr 2 si 3), ce as putea folosi pentru fetita mea de 1 an si 9 luni? ms

    RăspundețiȘtergere
  2. salut, dar pentru a scapa de roseata de dupa oparire cu apa si ulei (arsuri de gr 2 si 3), ce as putea folosi pentru fetita mea de 1 an si 9 luni? ms

    RăspundețiȘtergere